آقای وین دایر روش خلق آرزوها با قانون جذب را تشریح می‌کند. اگر می‌خواهی رویا و آرزوی خود را خلق کنی و کاری کنی که خواسته‌ات در زندگی‌ات ظاهر شود، ابتدا باید بتوانی آن را تصور کنی.

تخیل و تصور تو می‌تواند متناسب با میزان توجه ات، همه‌ی کارهایی که می‌خواهی را انجام دهد. انیشتین می‌گوید: «تخیل (تصور) از دانش مهم‌تر است. دانش محدود است ولی تخیل می‌تواند دور جهان پرواز کند. منطق، شما را از نقطه‌ی الف به نقطه‌ی ب می‌رساند. ولی تخیل، شما را همه‌جا می‌برد».

روش خلق آرزوها: تصور کردن رویای برآورده‌شده

روش خلق آرزوها با قانون جذب به این صورت است که باید تصور کنی رویا و آرزو‌ی‌ات همین حالا برآورده شده است. با این کار رویای آینده‌ات را به یک حقیقت در زمان حال تبدیل کن.

تو همان چیزی هستی که احساس می‌کنی هستی. و آن چیزی که هستی به تو داده می‌شود. پس تصور کن همان احساسی را داری که اگر آرزوی‌ات همین حالا برآورده شده بود آن احساس را داشتی. در این صورت آرزو‌ی‌ات «باید» برآورده شود.

پس با احساس همان شخصی که می‌خواهی باشی زندگی کن. در این صورت به او تبدیل خواهی شد. اگر روش خلق آرزوها را به‌کار بگیری و در این تصور پافشاری کنی، تا جایی که آن تبدیل به احساس غالب‌ات شود، حتماً به ایده‌آل خود می‌رسی. اول از همه باید تصور کنی در تمام جنبه‌های زندگی‌ات، آرزوی‌ات برآورده شده است.

اجازه نده نظرات دیگران، مطالبی که در اینترنت می‌خوانی، تحقیقات یا هر شخص دیگری به تو بگوید چه‌چیزی برای تو ممکن یا غیرممکن است.

هنری دیوید ثورو می‌گوید: «اگر با اعتمادبه‌نفس در جهت رویاهای‌ات پیش‌روی کنی، و برای داشتن زندگی‌ای که تصور کنی تلاش و کوشش کنی، در زمانی‌که اصلاً آن را تصور نمی‌کنی به موفقیت خواهی رسید».

برای گوش کردن به صحبت‌های آقای وین دایر درمورد خلق آرزوها ، لطفاً ویدیوی زیر را که از حساب آپارات خودوخدا است تماشا کنید. این ویدیو همراه با زیرنویس فارسی است.

دانلود این فیلم - حجم: ۳۷ Mb

ممکن است به این مطالب هم علاقه‌مند باشید:

قانون جذب افراد مشهور و سلبریتی ها

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 دیدگاه
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
5/5 - (1 امتیاز)