ارتباط و اتصال به خداوند میتواند به سادگی از توجه به ویژگیها و صفات او صورت پذیرد. به طوریکه در نهایت حتما میبایست حس خوب، لذت، آرامش، سبکی و رهایی، قدرت و عشق در ما ایجاد شود. اگر غیر از این بود یعنی یا ما توجه درست و کافی به صفات خداوند نداشته ایم یا اینکه مقاومتهای درونی ما مانع از ایجاد این ارتباط صحیح شده اند…در این فایل صوتی تا حدود زیادی راهنمایی های لازم برای شما عزیزان داده شده است تا متوجه چگونگی این ارتباط صحیح شوید.

دانلود این فایل صوتی - حجم فایل: ۱۱/۹ مگابایت
1 پاسخ
  1. Star68
    Star68 گفته:

    به نام خداوند بزرگ و بی انتها
    سلام خدمت استاد گرانقدر
    درس این قسمت: چگونگی ارتباط با خداوند و رسیدن به خواسته هایمان
    خداوند دارای صفات بیشماریست که داشتن این صفات برای ما هدف است یعنی خواسته های ما از جمله آگاهی، ثروت، سلامتی و غیره همان صفات و ویژگیهای خداوند هستن و ما برای رسیدن به اونها باید به خداوند یعنی منبع اونها متصل بشیم .
    پایه و اساس این ارتباط توجه ما به خداوند و صفاتش است و نه کارهای فیزیکی
    البته کارهای فیزیکی میتونن کمک کننده باشن.
    توجه درست و مداوم به خداوند و صفاتش باعث میشه حس خوب بگیریم انرژی بگیریم و با تمرین و تکرار مداوم توجه ، ارتباطی در سطح بالاتر داشته باشیم و اغلب اوقات حال خوب داشته باشیم و ایده های خوب داشته باشیم و اتفاقات خوب رو هم تجربه کنیم .
    علت درد کشیدن ما این هست که نمیدونیم کی هستیم و چه تواناییهایی داریم و علت دیگر این هست که فکر میکنیم دنیا جای بی عدالتی هست و همه چی شانسیه.
    اگر من درد میکشم به خاطر وجود یک مشکل در خود من هست و وجود این درد برای من یک هشدار و یک بیداری است که اون مشکل رو در خودم بر طرف کنم.
    این کار یعنی کشف مشکلات خودمون و بر طرف کردن اونها باعث میشه ما یه انسان دیگه بشیم و زندگیمون هم به کلی تغییر بکنه.
    و ما الان میدونیم که به هیچ وجه دنیا و اتفاقات شانسی و اتفاقی نیستن و دنیا دارای قوانین هست و هر اتفاقی بر پایه ی عدالت خداوند میوفته پس در نهایت ما دیگه نباید نگران چیزی باشیم و در کمال امنیت و احساس خوب زندگی کنیم
    نکته آخر:
    به تعداد آدمها راه است برای رسیدن به خدا🌻

    پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *