**این دوره آموزشی با منتشر شدن دوره جدید و پیشرفته‌تر استفاده از قدرت ۳ (دانش موفقیت) در تاریخ ۱۴۰۲/۱۰/۱۷ از محصول‌های سایت حذف شده است. شما می‌توانید با شرکت در دوره استفاده از قدرت ۳ از تمامی مطالب آموزشی این دوره حذف شده و همچنین مطالب جدید و به روزتر استفاده کنید.**

در این دوره شرکت کنم یا نکنم؟

اگر شرکت کنید:

  • آگاه‌تر از قبل می‌شوید و قدرت بیشتری در اختیارتان خواهد بود
  • کاملا برای رشد و پیشرفت پشتیبانی و هدایت می‌شوید
  • کوچکترین نگرانی بابت بهایی که می‌پردازید ندارید زیرا تضمین صد در صد از جانب ما در اختیار شماست
  • اگر متعهد به انجام تمارین باشید از همان ساعات اول نتایج مثبت را مشاهده می‌کنید
  • در قبال بهایی که می‌پردازید اگر چندین برابر بیشتر دریافت نکنید مطمئنا کمتر دریافت نخواهید کرد. (منظور آگاهی، آموزش، هدایت و نتایج مثبت)
  • به جمع صدها نفری از سرتاسر دنیا می‌پیوندید که از محصولات ما با رضایت کامل استفاده کرده و می‌کنند.

اگر شرکت نکنید:

  • به همان مسیر همیشگی زندگی خود که تا اینجا داشتید ادامه خواهید داد

حال تصمیم با شما که آیا قصد دارید اطلاعات بیشتری از این محصول به دست آورید و آن را تهیه کنید و یا اینکه از آن صرف نظر کنید….

اطلاعات مختصر این محصول:

  • حوزه آموزش: موفقیت در همه زمینه‌ها، دستیابی به اهداف، استفاده از قدرت‌های درونی با شناخت قوانین ذهنی و جهانی
  • نحوه اشتراک و استفاده: دریافت فایل‌های آموزشی بصورت یکجا در تلگرام
  • تضمین برگشت بها در صورت عدم رضایت در انتهای دوره به مدت یکماه
  • مدرس: سید سعید تقوی زاده
  • بها: ۹ میلیون تومان  

دوره آموزشی ۹۰ روزه استفاده از قدرت ۱

با سلام به همه شما عزیزانی که با جدیت به دنبال رسیدن به اهداف خود هستید. همانطور که همه ما می‌دانیم با داشتن دانش در هر زمینه‌ای می‌توان با اطمینان در آن حیطه به موفقیت رسید. و این علم و دانش در مورد خود ما و دنیایی که درونش هستیم هم کاملا وجود دارد. یعنی کسانی که ارتباطات و قوانین زیبای جهان هستی و خودشان را می‌شناسند همیشه از قدرت درونی و ذاتی خود برای رسیدن به خواسته‌هایشان مطلع بوده‌اند. و ما دیده‌ایم و باز هم می‌بینیم که آنها چقدر مطمئن و پیوسته به آرزوها و اهدافشان می‌رسند.

دوره آموزشی ۹۰ روزه “استفاده از قدرت ۱” مجموعه‌ای از آموزشهایی قدرتمند و عمیق در طیفی وسیع از قوانین انرژی و جذب، قوانین کائنات، قوانین ذهن و قوانین موفقیت است که به صورت علمی و عملی با تمرینهای بسیار متنوع، آموزشهایی کاملا ساده و قابل فهم برای همه، در دسترس شماست. و در طول این ۹۰ روز عزیزان شرکت کننده در این دوره به شناخت بسیار خوبی از خود و دنیای خود می‌رسند که نتیجه آن با اطمینان حرکت کردن،نزدیک شدن و رسیدن به اهدافشان در همه زمینه‌ها است.

ویژگیهای دوره آموزشی ۹۰ روزه استفاده از قدرت ۱

  • آموزشهایی بسیار قدرتمند و کم نظیر جهت معرفی نیروی درونی و ذاتی شما برای رسیدن به خواسته‌هایتان.
  • پوشش و آموزش قوانین مهمی که در زندگی همه ما وجود دارند و در حال اثرگذاری هستند.
  • ۹۰ روز آموزش مستمر به همراه امکانی برای دریافت پاسخ همه سوال‌ها
  • پاسخ به ۳۰ سوال مهم در ابتدای دوره که باعث می‌شود هم ما و هم شما بدانیم که دقیقا شما در چه جایگاهی هستید و بر اساس آن حرکت خود را رهبری کنیم. ( شما مورد ارزیابی قرار می‌گیرید و این ارزیابی در پشتیبانیهای تلفنی مورد توجه قرار می‌گیرد که روی نقاط ضعف و قدرت شما به تناسب کار شود )
  • وجود آزمون در انتهای هر ماه جهت اطمینان از درک مطالب، انجام تمارین و پیشرفت.
  • وجود تمارین متنوع از همان روزهای اول که باعث می‌شوند مسیر کاملا جدیدی با نتایج جدید ایجاد شود. (هر روز و هر شب تمرین مخصوص خودش را دارد)
  • پشتیبانی‌های ماهانه تلفنی مستقیم از طریق واتساپ برای همه شرکت کنندگان ( با توجه به مهاجرت استاد تقوی زاده تماس فقط از طریق واتساپ خواهد بود )
  • بهایی کاملا مناسب برای ثبت نام. ( به نسبت حجم و ارزش آموزشهای موجود و همچنین پشتیبانی‌های ادامه دار در دوره )
  • مدرس : سید سعید تقوی زاده
  • تضمین برگشت وجه پرداختی در صورت عدم رضایت: در صورتی که شما از دروس دوره به خوبی استفاده کرده باشید، و به هر دلیل ناراضی باشید بهای پرداختی شما به صورت کامل برگردانده خواهد شد. ( این امکان فقط در انتهای دوره و تا مدت ۳۰ روز وجود دارد )
  • نبودن پایان برای این فضای آموزشی: در انتها همه اعضا می توانند بدون هزینه عضو گروه مخصوص این دوره شوند و با بقیه اعضا ارتباط داشته باشند. هر ماه به تعداد این خانواده صمیمی اضافه می‌شود و همه از نتایج مثبت یکدیگر مطلع می‌شوند و انرژی بیشتری برای حرکت می‌گیرند. ضمنا کلاسهای آنلاین هفتگی موجود در این گروه باعث می‌شود سوال و نکته‌ای مبهم برای کسی باقی نماند. زیرا همه اعضا می‌توانند در این کلاسها بصورت مستقیم با مدرس دوره صحبت کنند و پاسخ سوال‌های خود را دریافت کنند و همچنین خود آقای تقوی زاده هم از اعضا برای بالا بردن کیفیت یادگیری سوال‌هایی می‌پرسند و ارزیابی لازم را در جوابهای آنها خواهند داشت که باعث بهبود درک مطالب توسط اعضای شرکت کننده در این دوره می‌شود.. لطفا توجه داشته باشید همه این امکانات و پشتیبانی ها جدای از ۹۰ روز آموزشی و بدون هزینه برای همه اعضاست.. در این فضا موج مثبت بینظیری برای همه اعضای این خانواده وجود دارد. ( در حال حاضر بیش از ۱۰۰ کلاس آنلاین در این فضا برگزار شده که کاری بی‌سابقه است و شما شرکت کننده عزیز می‌توانید بعد از اتمام ۹۰ روز آموزش دوره به رایگان از فایلهای ضبط شده این کلاس‌ها استفاده کنید و همچنین در کلاس‌های بعدی هم حضور داشته باشید )

شرکت شما در این دوره چه نتایج مثبتی برایتان خواهد داشت؟

شما دوست و همراه گرامی فارغ از اینکه در حال حاضر در چه شرایطی هستید، موفق هستید یا خیر، جوان هستید یا مسن، مرد هستید یا زن، تحصیلات دارید یا خیر… می‌توانید با اطمینان کامل در این دوره به نتایج مثبت حیرت آور برسید. رسیدن به آرامش عظیم، ثروت، شادی و خوشحالی واقعی و عمیق و ورود به مسیر بی انتها و زیبای موفقیت بخشی از این نتایج هستند که برای هر شخص متناسب با خودش نمایان می‌شود. ولی در کل هدف این دوره رساندن شما به جایی است که قدرت خود را ببینید و آن را در نتایج لمس کنید بطوریکه همیشه بتوانید خودتان حاکم زندگی خود باشید.

بنابراین ما بسیار خوشحال خواهیم شد اگر شما هم به جمع ما بپیوندید و در این آموزشها با شناخت خود و کائنات ببینید که همه ما با چه قدرت خارق العاده‌ای به وجود آمده‌ایم که از آن می‌توانیم برای رسیدن به اهداف خود استفاده کنیم.

ما صمیمانه و صادقانه به شما قول می‌دهیم اگر با حوصله و کمی جدیت وارد این دوره شوید و آن را دنبال کنید قطعا نتایج مثبت آن شما را راضی خواهد کرد. چون شما هم می‌توانید مسائل خود را در هر زمینه ای که هست حل کنید و به شرایطی بهتر برسید و باز هم بیشتر از آن را به دست آورید. برای اینکه متوجه شوید که ما صادقانه با شما صحبت می‌کنیم لطفا با کمی حوصله بخش نظرها و نتایج اعضا را مطالعه کنید.

سرفصلهای دوره آموزشی استفاده از قدرت ۱ چه هستند؟

دوره آموزشی استفاده از قدرت ۱ واقعا از نظر محتوی آموزشی بسیار غنی و قدرتمند است. فایلهای آموزشی طراحی شده برای هر روز که میانگین زمانی آنها حدود ۴۰ دقیقه است، با تدریس آقای سید سعید تقوی زاده 

ماهیت و ذات کائنات، بدن ما و بدن کائنات، بی انتها بودن همه چیز، قانون جذب، تغییر و تحول پیوسته، قانون تدریج و تکامل، تفاوت قوانین با عقاید و باورها، جفت بودن همه چیز، دو وجه متراکم و کم تراکم وجود ما، امواج ذهنی، فرستنده و گیرنده بودن ذهن، مفهوم و ارتباط ارتعاش و واقعیت، مفهوم تصاعد و شتاب در تغییر باورها، آزمایش علمی دو شکاف، شکستی وجود ندارد، انرژیهای گرم و سرد در تغییر باورها، ترس و غلبه بر آن، رهایی از کینه و نفرت، قانون عشق، مراقبت از توجه، تنظیم بادبانها، طلب کردن صحیح، توافق درونی، درمان غده سرطانی با قدرت توافق حس و فکر، قاعده ایمان و عمل و …. 

عنوانهای بالا واقعا بخش کوچکی از دروس آموزشی این دوره هستند و تعداد این درسها بیش از ۵۵ مورد است. علاوه بر این فایل‌های متعدد تمارین، پاسخ سوال‌ها و کلیپ‌های آموزشی ترجمه شده توسط تیم خود و خدا هم جز محتوی آموزشی این دوره هستند.

دوره به چه صورت برگزار می شود؟

دوره آموزشی ۹۰ روزه استفاده از قدرت ۱ بصورت غیر حضوری و از طریق کانال مخصوص تلگرامی برگزار می‌شود { یعنی شما بصورت یکجا تمام فایل‌های ماه اول را دریافت می‌کنید و سپس با گذراندن درسها و اتمام ماه اول ماه بعدی را خریداری و شروع می‌کنید تا انتهای دوره}

از شهریور ماه ۱۳۹۸ تا اسفند ماه ۱۴۰۰ دوره ۹۰ روزه بصورت درس به درس به شرکت کنندگان ارائه می‌شد  و هر روز فقط یک درس در کانال مخصوص این دوره پست می‌شد اما بعد از این تاریخ برای علاقمندان کل درسهای این دوره بصورت یکجا و ماهانه ارائه می‌شود.

36 دیدگاه برای استفاده از قدرت ۱ (حذف و جایگزین شده با دوره استفاده از قدرت ۳)

  1. Saeedhoseini393@gmail.com

    سلام و عرض ارادت مخصوص

    حقیقتن هزینه های دوره شما کمی بالا نیست؟
    حس میکنم قیمتش یکم تنده؟ نمیشه حداقل برای بنده که شرایط ویژه ای دارم تخفیف خوبی بدید

    تشکور

    • گروه خود و خدا

      سلام و سپاسگزار بابت لطف شما دوست عزیز
      خیر قیمت تند نیست چون باید دقت کنید در ازای پرداخت این بها چه چیزی دریافت میکنید…وقتی این نسبت رو ببینید اتقاقا قیمت خیلی هم پایین هست.

  2. عاطفه حسینی

    من به خرید دوره ۹۰ روز قدرت نرسسدم برای تاریخ ۵ اسفند …و الان هیچ امکانی نداره که به شکل قبل یعنی ماهی ۲ میلیون پرداخت کنم و ثبت نام کنم ؟ من میخوام پشتیبانی هم داشته باشم . من خیلی دیر شناختم و تا هزینه رو فراهم کردم مدت ثبت نام تمام شد . الانم توانایی ۵ ملیون به صورت یکجا رو ندارم . پیشنهادتون چیه ؟ ممنونم

    • گروه خود و خدا

      سلام میتونید سریعا طی امروز یا فردا ( ۱۰، ۱۱ اسفند ماه ۱۴۰۰) ۲ میلیون تومن رو بابت ماه اول پرداخت کنید و با دوره اسفند ماه پیش بیایید { چون فقط چند روز از دوره گذشته مشکلی نیست ولی اگر دیرتر بشه دیگه امکانش فراهم نخواهد بود و باید به همون صورت یکجا خرید کنید }

  3. لیدا

    ۵

  4. Ali

    Salam va khste nabashid omid varam ke hale shoma khob bashad ? Man ba barnamehe shoma taze ashna shodam mikhastam chan sola beporsam omid varam ke vaqte javab payame mara dashte bashid sepazgozaram pisha pish

    • گروه خود و خدا

      با سلام و تشکر از شما همراه عزیز…خوش اومدید
      لطفا وقت بگذارید و با حوصله فایلها رو ببینید چون خیلی از سوالها قبلا پاسخ داده شده
      اگر جوابتون رو نگرفتید بعد ما در خدمتتون هستیم

  5. سپیده

    با سلام و احترام.
    من از شرکت کننده های دوره استفاده از قدرت سال ۹۹ هستم و میخواستم تجربه ام را با شما دوستان در میان بگذارم.
    قبل از شرکت در این دوره فوق العاده، شرایط کاری و روحی خوبی نداشتم. اصلا از زندگیم راضی نبودم و دنبال راهی بودم تا تغییر بزرگی به شرایطم بدم. ۳۴ ساله هستم و از ۱۸ سالگی آرزوی بزرگی داشتم که رفتن به فرانسه بود و نمیدونستم راه رسیدن به اون چی هست.
    از لحاظ مالی هم خیلی شرایط خوبی نداشتم چون هرجا کار میکردم حقوقم را خیلی دیر میدادند یا اصلا نمیدادند.
    چند فایل رایگان خود و خدا را از کانال یوتیوب دیده بودم و فوق العاده مایل بودم در این دوره شرکت کنم. هر طور بود هزینه ماه اول را جور کردم و ماه اول را شرکت کردم. از همان ماه اول نتایج عالی شروع به آمدن به زندگیم کردند.
    موفق شدم از دانشگاهی در فرانسه بورس بگیرم و ویزایم در اولین اقدام اوکی شد و به طرز معجزه آسایی همه کارهای مهاجرتم درست شد و زندگی جدیدی شروع کردم همانطور که می خواستم.
    مشغول به کاری عالی شدم و حقوقم ۳۵ برابر حقوقم در ایران شد با همکاران و دوستانی عالی و فوق العاده آشنا شدم. از هر طرف خبرهای خوب دریافت میکردم و همیشه در حال شکرگزاری و لذت واقعی بردن از روزها و زندگیم بودم. ارتباط من با خدا خوب بود ولی با این دوره بسیار بهتر شد و بسیاری از ابهامات و ترس ها و سوالاتم راجع به خداوند و زندگی و دنیا برطرف شد.
    دوستان عزیز اگر تا اینجا آمده اید و موفق شدید با گروه خود و خدا آشنا بشید حتما دلیلی داره. آرزوهایی که سالها داشتید امکان واقعی شدن دارند و به شما قول میدم این آرزوهاتون بودند که شما را تا اینجا آوردند تا راه واقعی شدنشان را به شما نشان دهند.

    با سپاس فراوان از استاد تقوی زاده و گروه خود و خدا

  6. عمران صاحب

    السلام و علیکم
    من از پاکستان تماس میگیرم عمران داداکی استم
    دلم می خواهد این آموزش را خرید بکنم اما پول آن زیاد است نمیشود تخفیف بدهید سپاس زیاد
    آیا می توانم بعد از گذراندن دوره ثروتمند بشوم و از بدهکاری ها خلاص بشوم کار پیدا کنم من خرج خانه را کم کردم تا پول هارا جمع کنم و آموزش را بخرم سپاس زیاد برایتان

    • گروه خود و خدا

      با سلام به شما دوست عزیز
      خیر امکان تخفیف وجود نداره…چون فقط بحث رضایت و موافقت ما نیست. حق دوستانی که قبلا در این دوره شرکت کردند هم هست و مطمئنا در اونها هستند کسانی که راضی نباشند کسانی با مبلغی کمتر از اونها به درسهای دوره دسترسی داشته باشند.

  7. جوزف

    آقاجناب سلام من غوث الدین هستم
    من برای شما پیام بسیار استراری فرستادم بر مرا پاسخ روان کنید متشکرم همراهان من باور نمیگیرند بگزارید ببینند ما بر خداخودم دادکام پیام فرستادم مچکرم بزارید فیض الله ببیند مچکرم

  8. جوزف

    سلامندم
    من در افغانستان زندگی می نماید نام مه است غوث الدین قندهاری نام پدرم است ضیاء خان
    من میخایم این دور را خریداری بکنیم
    پول تنهای ما کم است بگفتمتان با خانوادگی بخریداری میکنیم پولهای مان جمآوری بکنیم
    آخر شما میفرماید در ماه یک دو میلون میخایم در ماه های دیگر شما زیادتر باشد
    آنها میگویدما باهم میریدیم باهم گوش مینماییم
    در خود گفتم در آغاز بنویسم استاد ببیند ما را رضایت بدید
    مارا پول کم است برما حق میدیید تشکر مینمایم
    برشان قول وعده داده ام این دوره مارا ثروتمند میکند
    در میان خود میگفتیم نفری صد هزار جمع کند همه میشود هفت ملیون تومان
    ما فایلهای رایگانتان همگی را شنیدار شدیم
    بسیار تشکر می نمایم

  9. جوزف

    سلامندم
    من میخایم این دور را خریداری بکنیم
    پول تنهای ما کم است بگفتمتان با خانوادگی بخریداری میکنیم پولهای مان جمآوری بکنیم
    آخر شما میفرماید در ماه یک دو میلون میخایم در ماه های دیگر شما زیادتر باشد
    آنها میگویدما باهم میریدیم باهم گوش مینماییم
    در خود گفتم در آغاز بنویسم استاد ببیند ما را رضایت بدید
    مارا پول کم است برما حق میدیید تشکر مینمایم
    برشان قول وعده داده ام این دوره مارا ثروتمند میکند
    در میان خود میگفتیم نفری صد هزار جمع کند همه میشود هفت ملیون تومان
    ما فایلهای رایگانتان همگی را شنیدار شدیم
    بسیار تشکر می نمایم

    • گروه خود و خدا

      با سلام به شما دوست عزیز
      شما و اعضای خانواده میتونید از این دوره با هم استفاده کنید ولی مجاز نیستید دیگه به افرادی غیر از خانواده خود این دوره را بدهید
      پرداخت هزینه هم از نظر ما فرقی نداره، چه یکنفر پرداخت کنه چه بصورت جمعی پول روی هم بگذارید و پرداخت کنید.
      موفق باشید

  10. زین العابدین

    سلام و عرض ادب خدمت استاد گرامی
    بنده در افغانستان استم
    میخواستم همین محصول شما را خرید کنم
    میشه‌ بگوید
    ۳,۷۸۰,۰۰۰ چند افغانی میشود ؟
    در انترنیت زیاد جستجو کردم اما تبدیل تومان به افغانی را پیدا نکردم
    میشه لطف کنید شما بگویید برم

    • گروه خود و خدا

      با سلام به شما همراه عزیز
      ما هم اطلاعی نداریم ولی قطعا از طریق صرافی که بخواین هزینه رو به ایران منتقل کنید میتونید بفهمید که چقدر هست.

  11. ش نوری

    اگر بعد از گذشت ۱۹ سال متوجه شویم کسی در زندگی هست که اجازه پیشرفت بمن رو نمیده وخود خواهی تمام وجودش رو گرفته طوری که بچه هاشم مخالفش هستن .باید چطور از دستش خلاص شد؟

    • گروه خود و خدا

      شما به زیبایی میتونید با یادگیری قوانین و یادگیری اصول از این مانع عبور کنید. افراد دیگه ای هم بودند که مثل شما و یا حتی بدتر از شما پشت چنین موانعی بودند ولی ازش عبور کردند
      پس مطمئن باشید با اطلاع از راه درست شما هم حتما میتونید.

  12. سید حمید

    با سلام و ضمن تشکر از زحمات شما آیا این دوره pdf دروس را هم دارد که بتوانیم استفاده بهتری از صحبت های ارزشمند شما داشته باشیم . ممنونم

    • گروه خود و خدا

      سلام ممنونم
      خیر در حال حاضر فایل pdf نداره چون محتوی این دوره بسیار گسترده هست ولی در آینده به احتمال زیاد این کار انجام خواهد شد.

  13. محمدعلی

    بابت ثبت نام در این سایت پر بار و بسیار آموزنده خرسندم

    • گروه خود و خدا

      سلام
      خیلی خوش آمدید …

  14. Seyedsajjad Sajjadi

    دوره عالی ای هستش بهتون پیشنهاد میکنم

  15. mehdi salami

    با سلام خدمت شما جناب آقای تقویزاده!
    به امید صحت و سلامت کامل شما و همکاران، بنده از کابل با شما ارتباط برقرار میکنم.
    یکی از رؤیاهای من این است که، ضمن شرکت در این دوره “شناخت قدرت درون” و یا دوره های مشابه، و نیز پیشرفت در آن، ضمن آنکه خود و خانواده خود را از برکات و منافع چنین تحولات معنوی برخوردار خواهم ساخت، این رؤیا را دارم که به زودی در کابل نیز اجازه آن را از شما بیابم که در شهر خود نیز این دوره ها را برای شهروندان این خطه از کره زمین نیز فراهم بسازیم تا دوستان در این دیار، با سهولت بیشتری از این دوره ها برخوردار گردند.
    من هنوز از برخی فایلهای رایگان شما استفاده میکنم و حس میکنم تحولات خوبی در درون و در زندگی من آهسته آهسته در حال شکلگیری است. پس بسا بیشتر باور دارم که اگر از دوره های پیشرفته استفاده نمایم و همکاری با “خود و خدا” را وسعت دهم، تحولات بیشتری را هم در خود و هم در اطرافیانم باعث خواهم گشت.
    هدایت، یاری و برکات روز افزون پروردگار کائنات، با همگی ما باشد و بماند!
    ایدون باد!

  16. بتول حساویان

    با سلام و عرض ادب و خداقوت جانانه خدمت استاد عزیزم. من تنها چیزی که می‌تونم از خوبی‌های این دوره و خوبی‌های استاد عزیز بگم این که واقعاً آرامشی فوق‌العاده و حال خوبی به من داد.
    طوری که اگر بخواهیم کمی تفکر کنیم همه خواسته‌ها و چیزهای خوبی رو که داریم و میخواهیم داشته باشیم در این دو چیز خلق میشه. من با وجود فشار کاری زیاد و وقت محدودی که داشتم این دوره را در بهمن ماه شرکت کردم و با ایمان و اعتقاد کامل همه مراحل رو طی کردم. چیزی که می‌خوام بگم تغییر و تحولی فوق‌العاده در من رخ داد و در من اتفاق افتاده که شگفت‌انگیز و فوق‌العاده است. نگرشها، جهان‌بینی، دیدگاهم و همه چیزهایی که در وجودم بود به بهترین شکل تبدیل شدن و همه را در ابتدا مدیون لطف و کرم خداوند و همان خداوند مهربان وجود استاد تقوی زاده را در مسیر زندگی من قرار داده. استادی که از بین تمام اساتید دیگر برای من فوق‌العاده و تحسین برانگیز بودن. در اوج آرامش در اوج ادب و کمال و مهربانی فوق‌العاده و مثال‌های فوق‌العاده فوق‌العاده فوق‌العاده شگفت‌انگیز راه را به من شناساندن و منو متوجه این امر کردن ک به دنبال چه هستم. رسالت ذاتی من چی بوده. همه رو مدیون آموزشها و پیگیری‌ها و کلاسهای ایشون بودن.
    کلاس‌های آنلاین استاد که نظیر ندارند و جای رشد رو روز به روز در من ایجاد میکنن که بی‌نظیرن. اون گروه کلاس‌ها و پیگیری‌ها و اطمینان از اینکه استاد درکنارمه فوق‌العاده س برام که درهیچ دوره‌ای نمیتونید این حس رو داشته باشید. حس راهنما و کوچینگ در کنار خود که راحت میتونی بهش دسترسی داشته باشی بهترین حسه.
    فقط در یک جمله بخواهم توصیف کنم این دوره رو می‌تونم این جمله رو بگم
    با شناخت خود و متحول کردن خود
    همراه هست با تحول درهمه چیز
    دنیای خودت رو میتونی آن گونه که میخواهی بسازی
    پس توصیه اکید به شرکت در این دوره رو دارم

    • گروه خود و خدا

      با سلام به شما خانم حساویان عزیز و ممنون بابت لطفی که به ما داشتید. خیلی خوشحال هستیم بابت نتایج مثبت شما در این دوره آموزشی که البته همچنان هم ادامه خواهند داشت و بیشتر خواهند شد.

  17. تمنا

    سلام خدمت استاد بی نهایت مهربان تقوی زاده
    من یکی از علاقمندان سایت خودوخدا هستم که همیشه فایل های صوتی و رایگان شما را از طریق کانال تلگرام تعقیب میکردم اکنون خیلی وقت میشه که دیگر فایل های صوتی رایگان تان را در کانال نمی گذارید نمیدانم دلیل چه است.
    خوشحال میشم اگر باز هم فایل های صوتی و جملات ناب انگیزشی تان را همانند گذشته در کانال تلگرام بگذارید.
    سپاس

    • گروه خود و خدا

      با سلام خدمت شما همراه گرامی
      شما می‌توانید این مطالب رایگان را به‌همراه سوال و جواب‌ها و بسیاری از مطالب دیگر در وب‌سایت خودوخدا مشاهده کنید. البته وقتی مطلب جدید به سایت اضافه شود در کانال هم اطلاع‌رسانی می‌شود ولی اصل آن فایل‌ها در سایت است.

  18. نحيب

    ******

  19. Ali

    عرض سلام و خسته نباشید خدمت گروه عزیز خود و خدا و تشکر فراوان بابت مطالب ارزشمند و بسیار زیباتون
    چنتا سوال داشتم راجب دوره استفاده از قدرت
    هدف اصلی من از شرکت تو این دوره، موفقیت تو کنکور ۱۴۰۰هستش.میخواستم ببینم آیا تو زمینه هایی مثل کنکور هم مطالب این دوره تاثیر خاصی داره و آیا شما تضمین میکنید که من در کنار تلاش خودم با استفاده از این دوره به آنچه که میخوام برسم؟
    و میخواستم بدونم آیا از نظر رضایت شما مشکلی نداره که من این دوره رو به همراه خانواده و دوستانم ببینم؟
    و در نهایت آیا شرایطی برای قسطی پرداخت کردن هزینه دوره وجود داره؟
    ممنون میشم اگه سریع تر جواب بدین

    • گروه

      با سلام به شما دوست عزیز و تشکر بابت لطفتون به ما
      خواسته فعلی شما قبولی در کنکور هست و ممکنه آموزشهای ما شما رو به سمت اهداف دیگه ای هدایت بکنه و کلا اهداف شما تغییر کنن. بنابراین ما نمیتونیم تضمین بدیم که حتما به قبولی در کنکور میرسید. ولی این رو تضمین می کنیم که حتما حرکت در راستای آموزشهای این دوره به شما نتایج مثبتی خواهد داد و شما در کل انسان موفق و قدرتمندی خواهید بود.
      کل هزینه دوره در طول ۳ قسط یعنی در اوایل هر ماه پرداخت میشه. جون دوره هم سه ماهه هست. و اعضای درجه یک خانواده شما هم میتونن از این دوره استفاده کنن.

  20. Asal bayati

    ۲۰

  21. Mahdi

    سلام من خارج از ایران هستم میشه شماره واتساپ خود را بدهید میرسی

    • گروه

      با سلام به شما
      با عرض معذرت ما امکان پاسخگویی مستقیم نداریم. چون واقعا تعداد درخواستها زیاده، توضیحات کافی درباره محصول داده شده
      لطفا با دقت بخونید و اگر مناسبتون بود شرکت کنید
      ممنونیم.

  22. boy of the sky

    سلام به استاد فرهیخته و بسیار عزیزم آقای تقوی زاده. من حدودا یکسال هست با شما آشنا شدم و خدا میدونه چقدر منتظر شخصی مثل شما بودم که بتونه من با دلایل منطقی و محکم قانع کنه و شک و تردیدامو ازم بگیره، شما دقیقا خود اون شخص بودید😍😍😍😍به محض دیدن یکی دوتا از کلیپ هاتون توی یوتوب اینو فهمیدم و سریعا توی دوره عالیتون یعنی همین دوره استفاده از قدرت شرکت کردم. و اونجا بود که تازه فهمیدم واااااای خدااااای من چقدر این قوانین زیبا و قوی هستند. من خدا رو شاهد می گیرم که وارد دنیای جدیدی شدم چون برای مدت زیادی منتظر این درسها بودم که به اینصورت محکم و شیرین بهم منتقل بشن🙏🙏🙏🙏🙏🙏 و بعد نتایج من سریع خودشون بهم نشون دادن در حالیکه باورتون نمیشه من اصلا منتظرشون نبودم چون داشتم با درسها و تمرینها هر روز ذوق میکردم و اتفاقا خود شما هم آقای تقوی زاده گفته بودید که اگر ما راه رو درست بریم چه بخوایم و چه نخوایم نتایج مثبت میگیریم. و برای من هم همینطور شد، آدمهای جدید وارد زندگیم شدن، شغلم عوض شد و به جای خیلی بهتری منتقل شدم با درامد سه برابر و از همه مهمتر یک بیماری قدیمی در من ناپدید شد. که واقعا هر روز بابتش اشک شوق میریزم که چقدر راه حلش به من نزدیک بود و من خدا میدونه چه جاهایی رو بایت درمانش گشته بودم و نتیجه نگرفته بودم. آقای تقوی زاده واقعا دوستتون دارم و مطمئن باشید هرجایی کلاس و دوره ای بگذارید منم هستم چون واقعا این درسها فوق العاده هستن. این درسها زندگی ما رو به زیبایی متحول میکنن. خدا رو شکر میکنم بابت همه چیز مخصوصا این درسهای شما که به دست من رسید و هر روز دارم ازشون استفاده میکنم.❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️راستی همه فایلهای دوره عالی بودن ولی مبحث تصاعد و شتاب در تغییر باورها خیلی برام انگیزه بخشه……خدا میدونه هر روز بهش فکر میکنم و میگم وااای چقدر عاااالی😁😁😁😁😍😍😍😍😍

    • گروه

      با سلام به شما دوست عزیز
      تشکر میکنیم از لطف شما و خیلی خوشحال هستیم از نتایج مثبتتون

  23. محدثه اسلامی

    سلام میکنم به استاد عزیز آقای تقوی زاده
    من ورودی مهر ۹۸ هستم
    زمانی که وارد دوره شدم من در شهر دوری از محل زندگیم دانشگاه قبول شده بودم
    و روزی که وارداون شهر شدم دوره ی شما هم استارت خورد
    ۵ مهر (روز تولدم هم بود..)
    که من تونستم حدود ۱ ترم رو اونجا باشم و واقعا استفاده کنم از تنهایی ام
    چیزی ک من میخواستم این بود که من ترم دوم رو تهران باشم یعنی محل زندگیم
    و کلی تلاش کردم برای گرفتن انتقالی که نشد..رهاش کردم
    اما با اومدن ویروس کرونا دقیقا ۱ هفته بعد از شروع ترم من به خونه برگشتم!
    شاید ابن ویروس به برنامه هایی که برای کسب و کار ریخته بودم لطمه زد
    اماا اونقدر انرژی گرم وجودم رو فرا گرفته بود که ایده ی کسب و کار اینترنتی توی دوران کرونا در ذهنم کلید خورد
    و من از اسفند ماه یک پیج فروش راه اندازی کردم و در مسیر تدریج و تکامل خودشه و هرماه سودم بیشتر میشه
    و در اینده نزدیک هم برند خودم رو ثبت میکنم
    این همه ی ماجرا نبود ولی خلاصه و چکیده
    این دوره رو اگر بیایید دنیاا معنای دیگه پیدا میکنه ❤️❤️

    • گروه

      با سلام
      خیلی خوشحالیم از حضور شما در این دوره و نتایج مثبتتون.

  24. Marzie

    سلام و عرض ادب دارم خدمت استاد عزیز و گرانقدرم آقای سید سعید تقوی زاده و تمامی اعضای گروه خود و خدا 💚💛💚💛💚💛
    شاید نشه در کلام از شما تشکر کرد بابت تمام مطالب اموزند ه در کانالتون ،پیچ ها و سایت و…و از همه مهمتر دوره بی همتاو خاص نود روزه استفاده از قدرت🌈🌈 💪🌈🌈، اما تنها در کلام میتونم ازتون تشکررررکنم 🌷🙏🌷
    البته که تمام دوره هایی که تا حالا با شما گذراندم عالی و بینظیر بوده اما دوره استفاده از قدرت 💪💚باعث شد که به ژرفای وجودم و دنیا آگاه شوم و این قشنگترین نعمت و هدیه ای هست که هر کسی میتونه داشته باشه 💎👑💎👑💎
    اگرچه اسمش نود روز هست اما الان تقریبا ۱۱ ماهه که من در این دوره هستم (ورودی شهریور ۹۸ و امروز تیر ماه ۹۹ هست)و جذبهای خیلی خیلی عالی داشتم💪💥 ❤❤❤
    میخواستم بابت تمام تلاشهای بی شایبه و پیگیریهاتون در تمام طول اینمدت ،چه تماسهای پشتیبانی📞📲 ،چه ایجاد گروهی با دوستانی 👭👬قدرتمند و توانا و پر انرژی بعد از اتمام دوره و همچنین کلاسهای آنلاین رایگان با حضور مستقیم خودتون
    کمال تشکر و قدر دانی را داشته باشم…🙏🙏🙏

    همچنین خدارو شکر میکنم که خدا استادی این چنین دانا فهیم وآگاه, صبورو مهربان و دلسوز را در مسیر م قرار داده.باز هم سپاسگزارم
    💓💓💓🙏🙏🙏🌹🌹🌹

    • گروه

      با سلام و تشکر از شما دوست و همراه عزیزمون که از اولین شرکت کنندگان در این دوره هستید. خیلی خوشحالیم بابت حضورتون در دوره و لطفی که به ما دارید.
      موفق باشید.

  25. مجید

    بنده به خدا اعتقادی ندارم ظاهرا پایه آموزش شما هم خداست . حالا من میتونم در دوره ۹۰ روزه شما برای رسیدن به اهدافم شرکت کنم؟؟؟ یا باید کلا تغییر اعتقاد بدم لطفا راهنمایی کنید

    • گروه

      با سلام
      در دوره ۹۰ روزه هیچ بحث اعتقادی مطرح نمیشه و لزومی هم براش نیست. و همه میتونن شرکت کنن.

  26. تمنا

    سلام و عرض احترام دارم خدمت استاد نهایت گرانقدر آقای تقوی زاده امیدوارم هر جا که هستین در حفظ امان الهی باشین
    تمنا ایمان هستم فارغ التحصیل رشته کمپیوتر ساینس سال ۱۳۹۷ از افغانستان، و خیلی خوشحال با گروه خود و خدا بپیوندم گرچه من اتفاقاً با این گروه در کانال یوتوب آشنا شدم و یک مدت کمی میشود که از طریق کانال تلگرام این سایت را تعقیب می کنم و اکنون هم خیلی تغییرات خوبی را در خودم میبینم
    حال که فارغ التحصیل از رشته کمپیوترساینس هستم و یک مدت کمی هم میشه که به طور افتخاری در دانشگاه مصروف تدریس در این رشته می باشم و هدف ام نخست ارتقای سطح علمی ام در مقطع ماستری و دکتورا و سپس استاد شدن در دانشگاه می باشد و خیلی دوست دارم به نهایت درجه علمی برسم و اندوخته های عملی خود را با دیگران از طریق تدریس انتقال دهم و در اوج علم زندگی کنم
    با کمال افتخار میخواهم با گروه خود و خدا یکجا شوم و این هدف ام را دنبال نمایم
    و یک زندگی مملو از موفقیت و شادی داشته باشم.

    • گروه

      سلام و تشکر از شما همراه عزیز
      به گروه و آموزشهای ما خوش اومدید

  27. مرضیه

    باسلام خدمت شما وعرض ادب من خانه دارهستم و امکانش نیست برام که یه میلیون و یه جا پرداخت کنم خواهشم ازشما اینه که اگر امکانش هست یه شرایطی هم برای ما خانمهای خانه دار بادرامد کم فراهم کنین تا ماهم بتونیم از اموزشهای زیبای جناب استاد فیض ببریم ..التماس دعا…

  28. شمس

    شمس

  29. ناشناس

    برای جذب همسر دوره قدرت بهتره یاروابط؟

    • گروه

      هر دو دوره کاملا مناسب هستند
      ولی دوره ۹۰ روزه استفاده از قدرت شما رو برای چیزهایی بالاتر از جذب همسر هم آموزش میده

  30. مرجان

    مرجان

  31. لیانا

    سلام.یه سوال داشتم درباره دوره اموزشی استفاده از قدرت.ماه اول یعنی فروردین رو اگه همون ۷۰۰ تومان پرداخت کرده باشیم.ماه اردیبهشت و خرداد رو هم همون ۷۰۰ تومان باید پرداخت کنیم؟

    • گروه

      بله
      چون توی این زمان کل دوره شامل تخفیف بوده

  32. Wali

    بسیار عالی معلومات ، متشکر ار سد زاده استاد محترم خوب

    • گروه

      ممنونیم از لطف و توجهتون

  33. عباس

    سلام وقت بخیر انشاالله موفق باشید . من کارمند هستم ، با مشکلات شدید خانوادگی و… دست و پنجه نرم میکنم. با قانون جذب آشنایی دارم وتا انجا که تونستم راجع به استفاده از قانون به مردم کمک کردم.

  34. چنگیز فقیه

    فایل صوتی و تصویری ریگان کجاست

  35. ناشناس

    £۲۰

  36. نحيب

    ۲

دیدگاه خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *