اصول و قوانین رسیدن به اهداف و تناقض آن با فایل آیا کنترل زندگی من در دستان خودم است؟

دانش موفقیتدسته بندی: قانون جذباصول و قوانین رسیدن به اهداف و تناقض آن با فایل آیا کنترل زندگی من در دستان خودم است؟
زندگی پرسیده شده در ۶ سال پیش
با سلام و ادب به استاد عزیز

  • در مورد اهداف و رسیدن به ارزوها یک اصولی هست که شما داخل اموزشهاتون مدام به اون اشاره کردید و داخل چند کتاب موفقیت مثل کتاب چهار اثر به اون اشاره شد .یک یا دو موردش این بود که :زمانی که ما هدفی داریم اون هدف باید مخفی و پنهان بمون تا زمانی که به ثمر برسه و یا اینکه حتما باید با داخل شرایط مثبت و با انسانهایی با دیدگاه مثبت ارتباط داشته باشیم.چون دیگران روی ما تاثیر گذارند و روی رسیدن به هدفمون تاثیر دارند و احتمال این هست که زمانی که متوجه بشن هدفمون چیه دنبال این باشند کارمون خراب کنند ویا انسانهای منفی روی ما تاثیر دارند

ولی در مبحث ایا کنترل زندگی من در دستان خودم؛شما میگید اگر بر این باور باشید که دیگران مانع ایجاد میکنند برای رسیدن به هدفتون و یا اجازه نمیدند این یک باور منفی و اونها این کارو میکنند.خب اینجا این صحبت با اصول رسیدن به هدف مخصوصا در مورد پنهان نگه داشتن  هدف ؛که دیگران میان و اون بذر و هدف له میکنند تناقض نداره؟
با سپاس

۱ سوال
گروه خود و خدا عضو سایت پاسخ داده شده در ۶ سال پیش
با سلام و تشکر از شما دوست و همراه گرامی
در ابتدا همه ما ضعیف هستیم و دیگران به راختی می توانند ما را دلسرد کنند و باعث شوند که ما از هدف خود دست بکشیم. اینجا کاملا روشن است که ما باید ارزو و هدف خود را از دید افرا مخالف و منفی پنهان نگه داریم تا رشد کند.
حالا در نظر بگیرید که بعد از چندین بار انجام این کار و قوی شدن ما در ان بخاطر رسیدن به اهدافمان با وجود مخالفتهای دیگران، ما به جایی خواهیم رسید که دیگر نظر مخالف دیگران برای ما اهمیتی نخواهد داشت و میدانیم نیروی اصلی اثرگذار فقط توجه و باور خود ما است. حالا در این شرایط با وجود این باور و پشتوانه ای که برایش داریم میتوانیم در معرض دیگران باشیم و نظرات منفی انها اثری نداشته باشد.
پس به طور خلاصه این مبحث شامل دو قسمت است، در قسمت اول چون ما نمیتوانیم باور کنیم که دیگران بی تاثیر هستند و خودمان هم ضعیف هستیم ما اهدافمان را پنهان میکنیم ولی در مرحله بعد با ساخته شدن باور ما در این مورد میتوانیم اشکارا هم به اهداف خود برسیم.

[kk-star-ratings align="right" reference="auto" valign="bottom"]